הוזלת שכר הלימוד: הדרישה של גפני ממנהלי הישיבות

המהדורה המרכזית 2 Comment on הוזלת שכר הלימוד: הדרישה של גפני ממנהלי הישיבות

אבי רבינא חושף ב'מהדורה המרכזית' את הדיונים מול מנהלי המוסדות בדרישה להוזיל את המחירים מההורים. כל האתגרים, הלחצים הכלכליים והשינויים הצפויים בכתבה

ארכיון צילום: לוי עמית
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אבי רבינא חושף ב'מהדורה המרכזית' את המהלך להוזלת תשלומי שכר הלימוד בציבור החרדי: "פגישה דרמטית של מנהלי הישיבות הגדולות עם ראשי 'דגל התורה' – גפני נכנס לקו האש ודורש מהמנהלים להפחית מתשלומי ההורים. מנהלי המוסדות טוענים שאין להם בעיה להוריד תשלומים, אבל שיהיה תיקצוב משמעותי, התקציב החדש והמינורי לא מכסה אפילו לא את עליית יוקר המחיה".

יענקי קצבורג, אברך: "הרבה אברכים לא רוצים לדבר על זה שהאברכים לא רואים את העליה במלגות. יש גם תוספת שגפני השיג לגננות וסייעות, החוק מחייב אותם להעביר לעובדות, אבל אמרו להם להחזיר להם את זה, זה פלילי ולא תקין. אברך שאני מכיר טוען שגם בצהרונים דורשים מהרבנים לשלם עוד 50 שקלים במזומן"

יענקי קצבורג הוסיף בהצעה למנהיגות החרדית: "יש חוסר בהירות איפה הכסף. יש טענות כנגד ראשי הכוללים שמצידם טוענים שהכסף בכלל לא נכנס. מציע לרב גפני לעשות טבלה מסודרת, כמה כל אברך צריך לקבל".

האזינו



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    עובד שעזב/הועזב מאחת מרשתות החינוך החרדי , החליט להגיש תביעה ,
    בין היתר , על ניכוי כפוי של דמי מנוי לעיתון המפלגה ישירות מהתלוש.
    בית המשפט פסק שיש להשיב לכולם את הכסף שנגבה בכפיה.
    מה קרה בפועל ?….
    העובדות חששו לבקש את כספן מחשש פן יבולע להן כפי שנאמר/נרמז להן…

    כל פרשנות נוספת , מיותרת !!

    1. אני עובדת מאחת התעקשתי מול אחת מרשתות החינוך שלא להיות מנויה על עיתון המפלגה. לא הסכמתי לשלם על זה, ולא רציתי עוד ניירת בבית, עם חומר שלא מענין אותי…
      עמדתי כחומה מול כל הטלפונים שהתקשרו אלי מההנהלה ובשום אופן לא הסכמתי למנוי (התרוץ שאמרתי שבעלי לא מסכים בשום אופן להכניס עיתונים הביתה…)
      מי שמתעקש מצליח…אין להם שום דרך להכריח אף אחד…